Asistență clienți
Echipa noastră este disponibilă pentru a vă oferi ajutorul.
Tot ce trebuie să știi despre comenzi și livrare
Comenzi și Livrare
Comenzile primite până la ora 15:00 sunt expediate în aceeași zi. Curierul livrează în 24-48h din momentul preluării.
Folosind pictograma ce este denumită “Contul Meu”.
Pentru a avea cont la noi, este necesar să aveți o adresă de e-mail validă.
Adresa poate fi modificată din secțiunea “Contul meu”, după ce v-ați făcut un cont pe site la noi.
După recepția și procesarea comenzii veți primi un mesaj de informare privind starea acesteia. Vă vom contacta telefonic pentru precizări dacă situația o impune.
În momentul preluării coletului, se emite un număr de identificare a comenzii de transport AWB. Puteți localiza coletul pe baza numărului respectiv înscriindu-l pe site-ul curierului FAN Courier.
Ne adresăm clienților din România și spațiul Uniunii Europene.
Produsele vor fi împachetate pentru a fi livrate în stare optimă într-unul sau mai multe colete în funcție de natura comenzii.
Curierul anunță printr-un mesaj SMS planificarea livrării comenzii. În cazul în care nu reușește să vă contacteze va încerca o nouă livrare după care va considera că nu doriți preluarea și va proceda la returnarea acesteia. Trebuie să țineți cont că noi vom fi nevoiți să achităm transportul dus – întors. Vă rugăm să ridicați comanda.
Dacă ai nevoie să schimbi sau să returnezi un produs
Retururi sau Schimburi
Dacă nu ați folosit produsele comandate de la noi, aveți dreptul să le returnați în 14 zile de la data recepționării.
Vă rugăm să ne contactați pentru a stabili ce anume nu corespunde comenzii. Vă vom asista pentru rezolvarea situației prin expedierea piesei corect comandate.
Veți menționa acest lucru pe AWB-ul curierului. Dacă aveți posibilitatea, veți face niște fotografii care să susțină cele constatate. Vă vom trimite o nouă comandă în locul celei deteriorate dacă ati respectat procedura descrisă mai sus.
Dacă se poate constata că primiți de la curier un colet care prezintă urme de defecțiune, vă rugăm să refuzați coletul.
Tehnovest Automatizari S.R.L
Str. Constantin cel Mare, Nr. 18, Timișoara.
Tehnovest, Telefon: 0736 335 387
Vă rugăm să ne contactați utilizând adresa de e-mail [email protected] sau telefonic +40.374.909.010.
Trimiteți un mesaj către [email protected]
Precizați numărul comenzii și adresa corectă la care doriți să se efectueze livrarea.
Puteți face acest lucru comunicându-ne informația pe e-mail sau telefonic până la ora 15:00 utilizând adresa [email protected] sau telefonic 0736 335 387
Ne contactați pe e-mail – [email protected] pentru a lua în considerare solicitarea d-voastră.
Ne trimiteți un e-mail pe adresa [email protected] cu referire la numărul comenzii plasate și precizați noua adresă. Pentru a putea opera modificarea, mesajul d-voastră trebuie să ne parvină până la ora 15:00 a zilei lucrătoare în care ați plasat comanda.
Răspunsuri la întrebările frecvente adresate echipei Tehnovest
Întrebări frecvente
Produsele sunt expediate prin curier, iar pentru comenzile a căror valoare depășește 990 lei, transportul este gratuit.
De regulă, produsele ajung la d-voastră în ziua următoare confirmării comenzii. Firmele de curierat partenere și-au luat însă o marjă de confort prin care își asumă un termen mai mare de 24h.
24 luni
Da, sub rezerva ca montajul să fie realizat de o firmă autorizată, cu cod CAEN declarat, specific activității de reparare echipamente. În caz contrar, veți pierde garanția pieselor comandate.
Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?
Discută cu noi
Tehnovest Automatizari S.R.L
CIF: RO16593028
Reg. Com.: J35/2015/2004
Pomiculturii Bl. B31, Sc. A, Ap. 5, Timisoara
Punct de lucru: Constantin cel Mare 18, Timișoara
Luni-Vineri: 08:30 – 16:30
Weekend: Închis